اندیشه های ساده در باب زندگی

یاداشت های روزانه

اندیشه های ساده در باب زندگی

یاداشت های روزانه

معجزه ی سنجد

از دیروز احساس کسالت می کردم. گلو درد و تب. سرماخورده بودم. حالم اصلاً خوب نبود. صبح که به قصد آمدن به اداره آماده می شدم کمی پودر سنجد را با خود آوردم. تب زیاد بی حالم کرده بود. یاد سنجد افتادم. در حین انجام کار ، شروع کردم به خوردن پودرکامل سنجد.  چند دقیقه که گذشت احساس کردم بهتر شدم. سنگینی چشم ها و تب  تخفیف پیدا کرده بود.  وقتی خواص پودر سنجد را خواندم متوجه شدم که مانند مسکن و ضد تب عمل می کند و ضد عفونت است. همچنین برای دردهای آرتروز بسیار مفید است.

خوردن این پودر طبیعی و معجزه آسا را به همه ی دوستان توصیه می کنم. برای مشاهده خواص عالی سنجد ادامه مطلب را بخوانید.  ادامه مطلب ...

بیایید زلزله ی تهران را جدی بگیریم


امروز دوست عزیزی مهمان من بود. نابغه ی محاسبات ذهنی. مثل همیشه از هر موضوعی سخن گفتیم و شنیدیم. مهم ترین بحث در مورد زلزله  تهران بود. زلزله ای که شاید سال بعد یا دو سال بعد مهمان ما باشد.  ضرورت وجود طبقه ای بین زمین و آسمان را امروز دوباره حس کردم. تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که خبرمربوط به خطرناک ترین و امن ترین نقاط تهران را به اشتراک بگذارم.
 
ادامه مطلب ...

ساکن طبقه ی وسط

این روزها دنبال جایی هستم که

نه روی زمین است و نه در اوج آسمان

جایی بین زمین و آسمان

کاش طبقه ای بین این دو بود

هر وقت سرگشته می شدی و می خواستی از خودت به خودت پناه ببری

آرام و بی صدا

می رفتی

می شدی ساکن طبقه ی وسط

آنقدر آنجا می ماندی تا دلت دوباره هوای زمین کند

 و باز در خودت تکرار می شدی

و

باز هم ...