اندیشه های ساده در باب زندگی

یاداشت های روزانه

اندیشه های ساده در باب زندگی

یاداشت های روزانه

دل نوشته های کاریکلماتوری2

 

  • بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است ، همچو شهری که به روی گسل زلزله هاست.








  • صبورم اما ... ، بی دلیل از قفس کهنه ی شب میترسم ، بی دلیل از همه ی تیرگی تلخ غروب و چراغی که تو را از شب متروک دلم دور کند ، میترسم.




  • سر کلاس پای تخته با یه تیپه شلخته با خط خوش نوشتم زندگی بی تو سخته .



  • تو را به رخ تمام شقایق ها میکشم و میگویم ، تا گل من هست ، زندگی باید کرد.




  • اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من، دل من می داند و من دانم و دل داند و من




  • تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد.



 

  • شادیهایم هدیه به تو ، کم بودنش را بر من خرده مگیر ، این تمام سهم من از دنیاست.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد