اندیشه های ساده در باب زندگی

یاداشت های روزانه

اندیشه های ساده در باب زندگی

یاداشت های روزانه

تهران من


وقتی به شهر خودم فکر می کنم

یادم نمی‌رود

کوچه باغ‌های شمیران

جوی‌های پراز آب مولوی

بازار گرم و پراز های و هوی آن

انبوه سروهای ساعی و گل‌های ارغوان

یادم نمی‌رود

پرواز بلبلان

بانگ اذان مساجد به وقت ظهر

شهرم،شلوغ و پر از دود و آهن است

شهرم پر از هوای معطر به بوی سرب

یادم نمی‌رود

هر وقت باد می‌وزد

از دورها می‌شود کوه بلند دماوند را در شرق شهر دید

زیبا و استوار

انگار او نگران بقای ماست

یادم نمی‌رود

روزی که آسمان شهر خودم

پاک و صاف بود

تهران من:

در آرزوی دیدن یک روز بی غبار

هر روز صبح پشت پنجره،با دست‌های باز

دعا می‌کنم

دعا

                                                                                                           عماد و من

نظرات 1 + ارسال نظر
حجت شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ب.ظ

خیلی معصومانه بود

سلام
حق دارید. این شعر را به سفارش عماد(پسرم) و با کمک او با هم سرودیم.
ارادتمند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد